lördag 27 februari 2010

Dålig uppdatering, sen uppdatering.

Idag så har det inte blivit mycket uppdateringar som sagt, ledsen för det, men här kommer en kort sammanfattning om vad jag har gjort idag och vad som har hänt.

Kollat Tv
Träffat och umgåtts med Tessan
Kollat på 2 filmer, Avatar & Daybreakers (Daybreakers sög ärligt talat)
Surfat runt och läst bloggar
Tagit det lugnt

Det är allt jag har gjort idag, en riktig slapp dag ;)

Och äntligen så börjar det lida mot varmare dagar och snön smälter sakta men säkert bort, klockrent! För då ska nämligen jag börja gå ut och gå :) och kanske små jogga lite också ;) hör ni vad nyttig jag låter helt plötsligt? haha, oh yeah! Plus att jag håller på och trappar ner på allt godis och chips :D man måste ju ha en fin kropp för stranden 2010, kan ju inte då med en knubbig mage haha, inte snyggt.
Nae usch, nu börjar klockan bli alldeles för mycket så nu måste jag avsluta detta, skolan börjar ju trots allt på måndag... Ja just det, jag har ju en cam på denna data så imorgon kanske det kommer upp lite bilder ;)
Jag ska även försöka lära mig lite mer av bloggdesign så jag kan fixa till bloggen lite mer :)
Men nu ska jag sova iallafall :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar