söndag 28 februari 2010

Hej alla bloggläsare!

Nu sitter jag på min säng, typ ny vaken och fryser arslet av mig, fy fan vad kallt det är... BURR!
Bara för jag sitter under fönstret och det är öppet, måste stänga det snart...när jag orkar så vill säga ;) haha!
Idag kommer min älskling hem igen :) han skickade mess förut att han kommer senast klockan 18. Mysigt.
Fick även mess an av en kompis idag som frågad eom jag vill komma på ljusparty imorgon kl: 18,00, men vad fan är ljusparty? Har bara hört talas om det, men har aldrig vart på ett... men det låter typ som man sitter och sniffar på en massa ljus och sedan kanske köper dom? Jag har inte en aning, så kanske ska gå...det kanske är kul vem vet? Någon som vet kan ju lämna en kommentar :P
Men jag menar på "partyn" då brukar man ju dricka kanske en cider eller något, kanske vin, men det är ju på en måndag så jag har lite svårt att tro det då :P haha, attans :)
Igår vart den en sen natt (igen) jag satt uppe och kollade på tv och hade allmänt tråkigt... Men sen vid kanske halv 5 tiden så somnade jag :) äntligen!
Och idag har jag även bestämt mig för att jag ska bli "nyttig" eller iallafall nyttigare, ska försöka sluta med all jädra läsk och sedan med alla chips och skit och äta popcorn istället, har hört att det är mycket bättre istället för chips, bara för att popcorn är bara luft istortsätt, och popcorn med grillkrydda är ju asagott :D och popcorn är mycket billigare också :)
Fast jag känner redan nu att jag börjar bli "duktig" för jag har 2st påsar här hemma en med grillchips och en med ostbågar och ingen lockar mig direkt låter och ser bara äckligt ut... så jag hoppas bara att det inte är en periodare. Nu jävlar SKA jag fixat till sommaren :) GO THERESE!
haha! Bra med lite puschningar (stavning?) på sig själv ibland ;)
Nae nu ska jag göra annat. Jo just det var det någon som såg på melodifestivelen igår? Anna gick vidare :) klockrent, hon var riktigt duktig igår!
nae mot oändligheten och vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar