lördag 27 februari 2010

Någon har drogat mig.

Ja, det måste vara så för så här har jag aldrig vart eller inte på länge iallafall. Hela dagen har vart svävande för mig och det har inte funnits något att göra, jag vaknade vid klockan 15 idag och sedan dess har jag bara setat framför datan och tv:n... mycket till liv på en lördag va? haha! Ååå jag är så trött så jag kan inte hålla ögonen öppna... (det var det jag menade med att någon hade drågat mig), så ni inte misstolkar det, för jag vet att det finns vissa bitterfittor som tar tag och sliter i första bästa ord dom kommer åt och sen gör en stor sak av det utan att ta reda på sanningen först. Men sånna människor skiter jag i, för jag vet sanningen och inte dom. Punkt slut!
Just nu så sitter jag och kollar på "knocked up" den är ju så rolig :)
Imorgon så ska jag kanske åka till min kära syster som fyller år idag, så imorgon ska jag på stan och köpa presenter, till min syster och hennes söner :) men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa..hmmm? problem, ja lite grann haha... Men till den minsta är det lätt för han är bara 1år än så länge, så till han ska jag köpa en bil-leksak (ganska stor) hehe... men till den andra sonen han jag inte en aning, han är 14år och inte en aning vad han gillar.... men jag löser det säkert :)

Imorgon kommer älsklingen hem också, det har vart skönt med en helg och vart lite själv, det behöver man i ett förhållande så man inte kväver varann. Ja vad kan jag mer skriva? jag har inte en aning faktiskt... ska fortsätta kolla på filmen nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar