torsdag 25 februari 2010

Storhandlat...elektronikprylar :)

Sorry för sen uppdatering idag, men jag och älsklingen har vart i Nypan hela dagen och shoppat :) Ja och som ni ser så har vi shoppat elektronikprylar ;)
Jag fick ÄNTLIGEN min nya bärbara sen fick jag: nya hörlruar till datan, en ny dataväska, och sen fick jag en pensel som man rengör tangentbordet med också och sen ett nytt linne och sen så köpte älsklingen en ny dataskärm till sig själv, det blev en samsung 23" ;) mycket fin den med. Sen kommer jag inte ihåg ifall vi köpte något mer....jo vi eller sötnöten ska jag väl säga, köpte lite dricka och gott också :) Men det var nog allt, vad jag kommer ihåg nu iallafall och jag kna säga en sak, I LOVE MY NEW COMPUTER! :D
Så nu ska jag kolla runt lite på datan och lära mig alla program o.s.v. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar