torsdag 25 februari 2010

Uppdatering ifrån sängen.

Ligger just nu i sängen och kollar på "skål" på 6an :) älskar den serien haha den är ju så rolig.
Har inte direkt så mkt att skriva just nu, men det kommer säkert på något :P
A just det, jag ska fixa till bloggen lite till imorgon med bilder osv så den ser lite mer trevlig ut :)
och nu har jag fixat någon grej på fejjan så nu läggs mina inlägg upp där precis när jag har uppdaterat så jag slipper länka ;) smart va? så nu kan man följa mig även där.
Ååå jag fick ett sånt sug efter blåbärspaj med vaniljsås helt plötsligt, snacka om smaskens dethade vart, synd bara att affären är stängd nu *haha*.... dom borde ha nattöppet, det hade vart klockrent...eller vad tycker ni?
Och fasiken jag hittar ingen bärbar jag vill ha heller :/
Vi ska beställa imorgon och den jag vill ha har inte kommit in än :( men man kan beställa den men då kommer den undefär den 4 mars, inte så länge men man vill ju inte vänta, eller inte jag iallafall haha ;)
Ser det inte ruskigt gott ut? ;) måste nog inhandla det imorgon.

Och jag som sa att jag inte visste vad jag skulle skriva om, det bara ploppade upp saker i huvudet på mig ju ;) haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar