tisdag 23 februari 2010

Upps!

Jag kom ju på förut att jag redan har en rellativt (eller hur det stavas) ny blogg, så varför skulle jag göra en ny? Dock har jag ju gått ut "anonym" i början med denna blogg men jag bestämmer mig nu för att inte vara anonym längre...visst jag kan skriva stötande saker men det får ni väl ta ;)
Det kan ju inte vara kul och läsa en blogg som ligger på en rak linje som man BARA skriver bra och goda saker i? Jag tycker inte det iallafall, så jag väljer själv att skriva lite som jag tycker det är roligt att läsa....alltså bra och dåliga saker, snälla och elaka o.s.v, och ibland hörrni, ta mig inte allt för seriöst för även jag kan ju ha tider då jag inte kan behärska mig, haha! Så ni kan aldrig ana vad jag kommer bjuda på här i bloggen, beror vilken humör jag är på lixom ;) mohahaa! Det kan vara sjuka,söta,roliga,äckliga,konstiga,fula,onödiga,vettiga o.s.v saker/bilder/videos ja ni hajjar, alltså allt ni kan tänka er kanske? Och ibland kan det vara saker ni inte hajjar ett skit av eller så kanske det är saker ni inte bryr er om... men och? Jag känner för att skriva det så då skriver jag ju det självklart, varför annars ha en blogg om man inte skriver vad man vill i den :P
Har jag inte rätt? ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar