onsdag 10 mars 2010

Ajajajaj och återigen AJ!

Fy satan vad jag har ont :(
jag har en sån jädra träningsverk i armar,ben,skulderblad,mage osv. Men det får man ju ta för då vet man ju att man har gjort något ;)
Idag så skulle hela skolan vara på Boda Borg också, men jag sket i att gå banorna för jag pallade inte och jag tycker att det är så jävla tråkigt! Jag har vart där runt ca 10ggr, och det räcker för min del.
Just det, idag skulle vi ju vart på Pro Plate också och hälsa på och sådär, men det blir imorgon istället klockan 10 för dom hade något möte idag som var över hela dagen eller vad det var, men ska bli kul men ändå nervöst, vet ej varför men bara känns så.
Nu ska jag snart äta och kolla på en film och sen ska jag vila en stund eller plugga :)
fast jag tror det lutar emot att vila en stund så kanske min värk går över lite :P
Nae vidare till annat.

Fatta och se ut som denna snubbe...äckligt.

han kan ju inte må bra i kroppen :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar