lördag 20 mars 2010

Äntligen vårkänslor?


Titta jag är vaken innan klockan 13 på en helg! helt otrolligt,haha, fast jag har vart vaken ett tag nu... fast jag har äkat frulle osv, därför skriver jag nu.
Idag när jag skulle kolla ut så såg jag att solen sken och att det var + 11*c ute :D nästan 12+ faktiskt, helt underbart och snön är nästan borta också, kan det bli mer vårkänslor eller? Det ända minus är att det blåser en massa ute...hoppas det slutar.

Jag funderar på ifall jag ska gå ut och gå en sväng, skulle ha gjort det med min syster idag igentligen men jag får inte tag i henne, så det blir väl att gå ut själv en stund men det är också ganska skönt, gå i solen och njuta med musik i öronen, I love it!


Haha, vill ni veta en rolig sak? Jag kommer inte ihåg hur jag somnade eller när jag somnade igår, det ända jag kommer ihåg är att jag låg i sängen med datan på magen och min katt låg brevid mig och sen att jag hade slitit bort handduken från håret och satt upp det i en toffs... men sen är det svart :O
lite äcklig känsla faktiskt. Jag frågade min kille ifall han hade lagt bort datan från mig och gått ut med min katt, men då sa han "nae, du gav mig datan och bad mig lägga den på golvet", men det har jag inte ett minne av :O
man kan ju undra hur trött jag var igår haha!


Nae nu ska jag nog göra något vettigt :)

Höres senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar