söndag 14 mars 2010

Bloggläsare :)

haha, jag kom inte på någon rubrik direkt haha, kanske märktes? ;)
Jag vet att jag sa att jag skulle plugga men jag har inte kommit så långt än om jag ska vara ärlig och ska jag vara ännu mer ärlig så kommer jag nog inte att börja med det idag heller.

Just det, i fredags så hämtade jag ut mitt paket från H&M som jag hade beställt och idag så provade jag allt eftersom jag kom hem idag från n-köping, men iallafall så provade jag mina bikinitoppar och självklart så passade inte 2st av dom, den ena var förstor och den andra satt inge bra och den var för liten.... men men ska skicka tillbaka dom imorgon och köpa en annan pryl ;)
jag köpte ju även ett läppglans och en ögonskugga och båda var lite glittriga (i love it) när man använde läppglanset så glittrade läpparna som en discokula och dom såg fylliga och läckra ut, porrigt.
Ska jag vara ärlig så tycker jag att tjejer ska sminka sig och bry sig om sitt utseende till en viss gräns, för när man sminkar sig så ser man mycket fräschare (stavning?) ut och man ser snyggare ut när man har lite färg i ansiktet... annars så ser man ju bara så jävla död ut när man inte har smink, fast man ska ju absolut inte ha för mycket smink, men lite räcker så man ser lite piggare ut. Typ som jag, jag använder bara mascara på vardagarna och det gör en stor skillad, men ska jag på fest eller ut och ha skoj med kompisar så sminkar jag ju till mig med ögonskugga,mascara, snyggt läppglans, eyeliner och sen kajal (stavning?)... fattar mig inte på folk som inte använder smink eller något... snacka om grått och tråkigt. Nae smink ska det vara ;) eller vad tycker ni?


Nej gott folk nu ska jag fortsätta kolla på blåsningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar