fredag 26 mars 2010

Då var man ensam.

Då har älsklingen åkt hem då, vart rätt så tomt här hemma *hehe*, men han kommer ju på söndag igen :)

En sak som jag verkligen stör mig på är när vissa människor tror sig känna mer folk än vad dom igentligen gör, eller personer som tror sig vara populära och beter sig som undomar fast dom igentligen är runt 30 - 40, om ni frågar mig så är det patetiskt! Vafan acceptera att du inte är ungdom eller att du är något som du inte är!
Jag vet en person som precis är så, han är väl en cirka 40år? han har barn och bor tillsammans med sin tjej, men han tror och beter sig som han vore 20? han är så barnslig och patetisk, jag kan knappt beskriva men han har alltid vart så en stor TÖNT alltså, jag har känt han i flera år och jag har aldrig direkt gillat han för han är så falsk och genomskinlig, han kan verkligen inte ljuga... han är en person som försöker bluffa sig igenom allt och smöra för allt och alla, men tyvärr så funkar det inte *haha*. Den killen (gubben) har gjort bort sig ganska mycket åren igenom hos folk bara för hans beteende. Men men, ska jag vara ärlig så tycker jag inte ett dugg synd om han. haha!

Nu ska jag fortsätta kolla på "Top Chef" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar