söndag 28 mars 2010

Dålig uppdatering, tråkig dag.

Idag har jag ju inte uppdaterat så mycket, men beror på en sak, det har inte funnit så mkt att blogga om, jag har inte gjort ett piss idag mer än att legat i sängen så det är allt jag har gjort idag.
Jo jag har försökt att fixa till bloggen men jag fattar ju som sagt inte hur man gör :(
Jag skulle lägga till smilys men det funkade ju inte... jävla skit.
Jag skulle vilja kunna göra såna där fina bloggdesigns som vissa andra kan, jag fattar inte hur dom gör, jo jag fattar att dom är inne och pysslar med en massa koder och skit, men jag fattar ju inte vad dom där koderna står för eller vad dom har för betydelse... det ända jag kan är hur man ändrar färg haha... jag får väl läsa runt lite mer på internet så kanske jag hitrtar något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar