måndag 1 mars 2010

*God morgon/natt*

Vet inte riktigt vad jag ska skriva/säga... klockan är 04:18 och jag kan inte sova och skolan börjar om cirka 5 timmar...jippi! Or not!
Äckliga lov helvete, man vänder på dygnet så lätt, inte bra.
Har somnat varje natt/morgon vid klockan 05:00 - 06:00 och det känns lite dumt att göra nu på tanke med att det är skola och den börjar klockan 09:00, för somnar jag nu så orkar jag aldrig upp :(
Och älsklingen ligger brevid mig och sussar så sött, tänk om jag ändå kunde detsamma :)
Nae jag funderar på att lägga mig och kolla en film, då blir ju klockan iallafall runt 06:00 - 06:30 och då kan jag gå upp och duscha och sen är det frulle och sen skola, lät som en bra plan ;)
Men hur fan ska jag orka med dagen i skolan imorgon? :O Vi har istortsätt "möte" hela dagen i skolan imorgon och bara sitter på en stol och glor, men jag måste tyvärr gå för jag är skereteraren (stavning?) fast jag inte vill va det så vart jag utsedd till det, för "jag är den som är mest noggrann (stavning?) och skriver finast" sa läraren och dom i klassen, tack för den!
Nae nu ska jag fundera ut vad jag ska göra dom resterande timmarna tills skolan börjar.....
Hörs i skolan eller efter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar