onsdag 24 mars 2010

halloj.

Nu är jag hemma från praktiken och ska gå och lägga mig.
Om ni undrar varför jag inte uppdaterar så mycket är för:

  1. Jag har inte så mycket tid att blogga då jag jobbar e.m (eftermiddag).
  2. Jag anser att det inte är så "jätte" intressant för er att höra vad jag gör på praktiken varje dag, eftersom jag i stort sätt gör samma sak - blästrar.
  3. När jag kommer hem på kvällarna så vill jag bara sova för jag är trött, så jag duschar, käkar och somnar.

Där har ni anledningarna till varför det är dålig uppdatering, men den kommer bli bättre när jag jobbar f.m så ha bara lite tålamod ;)
I helgen (kanske imorgon bitti) så kommer jag lägga upp lite bilder jag har tagit på jobbet, så får ni se hur det ser ut och vad jag gör :)
Så håll utkik, för nu ska jag sova!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar