söndag 7 mars 2010

Har ingen rubrik.

Fan idag är en sån dag då jag är helt tom i skallen, ni vet nog vad jag menar :)
eller det ända jag har i huvudet är en ruggig huvudvärk, men snart ska jag lägga mig i ett spa bad och unna mig själv ;) det är jag värd enligt mig själv.
Idag har det inte hänt så speciellt mycket, har bara tagit det lugnt och vilat, jag har tagit ner några filmer jag ska se ikväll, tänkte kolla på "Män som hatar kvinnor" jag har inte sätt den än för jag är inte så mycket för svenska filmer, enligt mig så är svenskar ganska värdelösa att göra film, dom brukar oftast vara dryga eller så vet man exakt hur filmen kommer bli/sluta redan när man klickat på playknappen. ja ni hajjar nog min mening.
Jag föredrar helst komedifilmer eller skräck/thriller, men jag har även börjat fastna mycket för actionfilmer, med mycket slagsmål och blod ;) I like it! haha.
Nae nu ska jag pröva något strategispel som jag fick ner, det såg kul ut så jag var tvungen att prova det hehe.
Höres senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar