fredag 26 mars 2010

Har man någon tur idag eller?

Ja ni vet ju vad jag skrev om min dag tidigare i bloggen idag... och oturen har inte slutat än.
jag fick för mig att jag skulle byta mobil till en annan jag har och att jag skulle rengöra displayen på den först men då är det ju självklart att mobilfan pajjar, så nu får jag inte dit framskalet på den...och så är det en knapp som har lossnat på den! :@
Hatar nya saker, dom bara pajjar, och jag menar man ska väl kunna ta bort framsidan av mobilen och rengöra den utan att skiten går sönder? För kan det komma in damm så ska man ju kunna ta bort det också! Enligt mig iallafall. Jag menar mobilen kostade ca 3 - 4000 kr ny, men som tur är ju att jag har 2st till likadana då ;)
Men dom är det också fel på haha och jag gillar ju den mobilen :'(
stackars mig... just nu använder jag min Sony Ericsson som jag fick av min snälla pojkvän för kanske ett år sen, men mellanslags-knappen funkar knappt på den så jag blir galen när jag skickar mess...Jag har en annan sony ericsson också, men den funkar inte ljudet på, eller det funkar men det hörs knappt. Och den Sony ericsson som funkade bäst (just nu så att säga) den har jag gett bort till min pojkvän, den var det inga fel på, men den är ju hans nu :)
Om jag ska räkna så har jag 9st Sony Ericsson mobiler, både nya och gamla och sen har jag eriksson,samsung och simens (stavning?) så jag har ett par mobiler, men jag vill ju helst ha en sony ericsson, dom är bäst. Just ja, nokia har jag också ;D
Jag kan ju nästan börja sälja mobiler haha!
Nae nu ska jag försöka fixa mobilstrulet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar