söndag 21 mars 2010

Hollywood fruar.

Sitter och tittar på Hollywood fruar och önskar att man ibland hade ett sånt liv själv ;) haha, fast ändå inte för då hade mna blivit en kräsen och bortskämd bitterfitta som bara måste ha allt som man pekar på och det måste bara vara som man själv vill, nej tack inget sånt liv för mig, jag vill hellre bli glad och uppskatta småsaker :)
fast visst jag skulle lätt kunna tänka mig att ha lite extra pengar i fickan och kunna åka utomlands eller gå och shoppa hur mycket jag ville, det skulle jag inte tacka nej till, fast jag skulle inte vilja ha det så varje dag... men ifall man skulle kunna få kanske ca 30 tusen i månaden det hade räckt långt för lilla mig :P
Men eftersom jag fortfarande bor hemma så skulle det lätt räcka med en 15 - 20 tusen ;) haha, då skulle jag shoppa gärnet :D Why not?

Nu ska jag straxt lägga mig och kolla klart på HF (hollywood fruar) och sen ska jag slå på en film och sen sova, jobba imorgon igen, skönt :)
Och så ska jag till skolan i veckan och prata med rektorn angående svenskan på fredagar.... våran svenska lärare tycker ju att vi ska vara i skolan mellan 14.00 - 16.00 på fredagar, men när vi jobbar f.m så blir det övertid för oss och det har dom tydligen inte tänkt på, för då blir det 10 timmar för oss i sträck med praktiken först och sen skolan på det och det roliga är att när man praktiserar så ska skolgången vara inräknat i tiden, alltså att man inte ska behöva gå i skolan samtidigt, för man är på praktiken istället för skolan, så dom kan ju inte säga att vi ska vara i skolan och på praktiken på en och samma dag för då ska vi fan ha betalt.
För om vi jobbar förmiddagg så jobbar vi från kl 06.00 --> 14.15 och då tycker dom typ att vi ska till skolan sen från klockan 14.15 --> 16.00... det orkar man inte, inte jag iallafall.... ibland kan man ju undra vad fan dom tänker med ibland så som sagt så ska jag prata om det med min rektor i veckan och säga att jag absolut inte tänker ha svenska på fredagar också, antingen så ska vi praktisera eller gå i skolan.... jävla stolpskott....

nae nu ska jag kolla på tv.
Hörs imorgon.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar