fredag 26 mars 2010

Jävla skitdag!

Idag vet jag inte riktigt vart jag ska börja... har en del saker att skriva om men dom kan jag ta lite senare.

Idag så gick allt åt helvete tror jag. Allt började med att jag börjar klockan 11.30 idag med möte på jobbet, och jag råkar sova lite länge så jag sprang upp ur sängen och stressade så jag vart tokig, sen klockan 11.05 skulle jag börja cykla till jobbet, men rätt som det är så hoppar min jävla växel fan och det spelade ingen roll ifall jag fixade den för den hoppade återigen och så vart det ca 3 gånger till efter jag hade fixat kedjan varje gång, så då vart jag förbannad och gick hem med cykeln igen och nu va klockan 11.20 och Robban ringer, han säger att han tyvärr inte kan hämta mig förrns lunchrasten som han hade kl 12.00 och då hade jag kommit försent vilket jag hade gjort iallafall, så jag stannade hemma idag för jag tror jag börjar att bli sjuk också, JIPPI! or not!
Så idag har jag en riktig otursdag känns det som, så idag ska jag bara ta det lugnt för älsklingen åker hem idag efter han slutat, så nu ska jag slänga in en pizza i ugnen med en massa extra ost på och sen så kanske jag ska gå ut och njuta av vårvädret :D

skriver mer sen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar