lördag 6 mars 2010

Lite ensam tid.

Ligger just nu i sängen och kollar runt lite och spejjar lite på tv:n också, men bara skit där, så jag funderar faktiskt på att sova, men jag såg precis att det börjar en bra film på 3:an, så nu vart det ett svårt val, sova eller kolla film? Eller ska man kolla på filmen tills man somnar? för jag är ju skapligt trött efter allt "shoppande" idag ;)
Imorgon så kanske det blir utgång med 2 tjejkompisar, kanske fler? Skulle vart idag men jag orkade inte... har ju trots allt vart i skolan och pluggat som en tok denna vecka, (om man kan skylla på det?) ;) haha.
Nae usch, sitter här och gäspar så tårarna rinner, fy bubblan.
Har lagt märke till själv att jag inte har skrivit några länga inlägg direkt, men jag har inte haft "något speciellt" att skriva om, fast det är ju min blogg så jag kan ju skriva hur mycket eller lite jag vill, det är det som är det fina med att ha en egen blogg :D
Och man kan ju nästan iallafall skriva vad man vill :)

Här kommer en ganska skön låt :)
www.youtube.com/watch?v=PHaDBClgss0

Är det någon som vet hur man lägger in själva videon i bloggen? Jag förstår inte hur man gör det på denna blogg eftersom jag är ganska ny här. Kan någon tala om hur? :) Det vore gulligt, det är ju så tråkigt och bara lägga in länkar :P
Men låten är en reagge (stavning?) låt, en skön :D
Nae nu ropar nog sängen.
Återkommer imorgon :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar