måndag 15 mars 2010

Mmmmm......

Maraboue (stavning?).... usch har ni sätt/provat den nya chokladen? Med karamelliserade nötter och havssallt, tror jag det är... hur fasiken kommer man på att ha havssallt i choklad????
Fattar inte poängen, jag har inte smakat den men kommer absolut INTE att göra det hehe, då spyr jag hellre...

Nyss har jag kommit ut från en lång och sköööön dusch ;)
det satt verkligen fint efter en dag på praktiken och nu ska jag/vi snart lägga oss och titta på film och sedan sova för jag är as trött och imorgon så ska jag eller vi upp kl 5.00..... usch och fy säger jag bara, men men det är ju arbete också.

Såg ju precis på reklam på 6:an att "Guldfeber" är på tv ikväll och det måste jag ju se ;) jag hade glömt det totalt.... sa lägga mig i min sköna säng med värme kudden under mina vader för dom värker! Men men... som sagt en del av jobbet så det får man ta. Bara bra att jag har börjat gå för det behövs men då menar jag inte att jag är tjock eller något utan det behövs för min kondition och för benen måste bli lite vana att röra på sig, blir ju inte så mycket med att gå när killen har bil, men nu så måste jag ju gå och det ser jag verkligen som en possetiv sak.

Nae nu ska jag skriva in vad jag har gjort idag i min veckodagbok som vi måste skriva varje dag och sedan ska jag lägga mig ner, för usch vad jag är trött.
Så jag säger godnatt nu :)
Godnatt och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar