torsdag 11 mars 2010

Nu har jag tid ;)


Sitter just nu och tittar på min favorit serie Vampire Diaries :) Den är ju bara för kanonbra :)
Det är något hos vampyrer jag gillar men vet inte vad, kanske för dom ser oftast bra ut? För deras huggtänder? För att dom är "coola"? För deras sätt? Deras sätt att leva på? Nae jag har inte en aning faktiskt, dom bara lockar mig ;)
Idag så har vi vart på Pro Plate, min praktikplats och hälsat på :)
Vi kom dit vid klockan 10 och fick vänta i typ 2 timmar på att chefen skulle komma för han satt i möte och när han väl kom så sa han bara "vem vill börja jobba f.m på måndag?", så då sa Robban att jag skulle göra det för då kommer jag i det bra skiftet, gullig pojkvän jag har som tänker på mig va? ;)
Så jag och en annan börjar på måndag kl: 7.30 då ska vi möta chefen igen så ska vi få våra "scheman" och sen så ska han väl visa runt oss vart vi ska vara och så. Men det är bara på måndag jag har tur och börjar 7.30 för annars så börjar jag kl 6.00 när jag jobbar f.m och slutar 14.20 på dagarna och när jag jobbar e.m så börjar jag kl 14.00 och slutar 22.30.
Jag kommer vara död när jag kommer hem hehe...men det är det värt, ska göra mitt bästa så jag kanske får sommarjobb där sen och gör man bra ifrån sig där också så kanske man blir anställd, för dom behöver folk... och nu så kanske Robban får jobb där för dom diskuterar det där nere och han ligger tydligen högt uppe på den listan över dom som dom ska anställa ;D önskar min älskling all lycka till :)
Nu ska jag fortsätta kolla på tv och sedan så ska jag läsa lite i min bok, eller jag ska börja läsa i den rättare sagt haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar