tisdag 9 mars 2010

Nyttig..


Fy fabian idag har jag vart duktig, idag har jag tränat :) Skönt.
Allt började klockan 9.30 på Ramdalen, först så började jag gymma i 1 ½ timme, körde cykling, run and go och tyngder, sen klockan 11 så körde jag boxing, inte boxning, det var skitkul :D ganska "tufft" pass men som sagt kul och sen efter boxningen så simmade jag :)
Så imorgon ska det ju bli kul, eller inte och se min träningsverk, så jag tränade från klockan 9.30 - 13.00, det var ett skönt träningspass.
Imorgon så ska jag och alla som ska ut på praktiken tilll våra praktikplatser och hälsa på och få reda på information t.ex. tider, platser o.s.v :) Lite nervös hehe.

Fan, när vi börjar praktisera så kommer jag inte vara med på mötena i skolan på måndagar och jag är sekreterare, men då valde jag en annan tjej i klassen som skulle skriva åt mig när jag var borta, vet inte varför men någon måste ju skriva protokoll o.s.v och jag valde henne för vi jobbar tillsammans på måndagar... men va fan jag blir sne att jag inte kan vara där och skriva och vara med för jag vill inte att någon annan ska göra mitt jobb. Det blir jag irriterad på, för då kommer allt bli fel i mina pappaer och dokument här på datan o.s.v.... FAN! Och jag är en sån person som vill ha mina saker i min ordning och så, jag vill ha det på mitt sätt och då ska fan ingen annan komma in och ta mitt arbete och göra om det, så är det bara, men som sagt så blir det ju bara 3 gånger, för jag är ju där varannan vecka (jag ska jobba skift) så jag får väl kanske stå ut då. Men jag ska prata med läraren om det iallafall :)
Det är inget illa ment mot den tjejen men det är bara att jag vill ha sakerna på mitt sätt eftersom det är mitt arbete.


Nae, nu ska jag väl plugga lite, har en del att göra.
Sen blir det nog film och sova och sedan vänta in min hemska träningsverk. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar