söndag 14 mars 2010

Ögonen i kors.

Jisses, nu är mina ögon svidande och dom går i kors... så nu är det dax för en film och sen sova och imorgon så ska vi ju åka hem igen.
Idag så har vi vart hos älsklingens mor och hälsat på vi har käkat och haft trevligt.
Vi kollade på melodifestivalen också jag och R´s lillasyster, Anna vann så nu hejjar vi på henne i Oslo sen, hon är ju trorsallt ifrån samma ställe som jag bor ;) så det var ju lite extra roligt faktiskt.

På måndag så börjar ju jag min praktik så då kommer jag döpa mina inlägg för t.ex: "P.dag 1", "P.dag 2" o.s.v..... och då menar jag praktikdag 1,2,3 o.s.v... :) så ni inte undrar vad det står för, så imorgon blir det en tidig kväll för mig/oss, ska ju trorsallt upp kl 06.30 och sen resten av veckn ska jag upp klockan 05.00.... usch, har inte vart uppe så tidigt på väääldigt länge -_-
men jag ska väl klara av det, eller hur? ;)

Nae usch nu dunkar mitt huvud så jag blir tokig så nu blir det film.
Godnatt!

Ps: imorgon blir det mer bloggande för då är jag ju hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar