tisdag 16 mars 2010

Oj då.

Ja jag la mig ju och vilade...ett tag hade jag räknat med men det råkade visst bli några timmar!
Inte bra, men nu ska jag snart lägga mig och sova igen,haha, jag ska ju trots allt upp igen om ca 7 timmar.


Idag har jag inte gjort så mycket, vart på praktik, i skolan, vart hemma och tagit det extremt lugnt, det är allt jag har gjort idag och det känns tipp topp :)



Sitter just nu och kollar på "Top Chef" tror jag det heter, efter det ska jag sova.
Sötnöten ville se på en film men jag kände att jag inte orkade det och då hade klockan blivit ganska mycket.


Nu har jag kollat i min nya H&M katalog och jag har hittat en del som jag vill/ska beställa.
Hittade ett par skitsnygga "treggins" på en internetsida, men dom kostade ca 400kr och det har jag inte lust att lägga på dom just nu så det får vänta lite ;)
Men som sagt jag har hittat lite nya sommarkläder som jag ska beställa, måste bara rensa min garderob först och se vad jag behöver mest tills i sommar, jag har mycket kläder och jag vet inte änns själv vad som ligger i mitt klädskåp, haha! Så därför måste det rensas och kollas igenom.
Men men...
Bilden är på tregginsen jag vill beställa ;)



Ska kolla lite på tv nu och sen sussa, en ny dag väntar imorgon full med kanske överaskningar, vem vet? ;)



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar