tisdag 16 mars 2010

P.dag 2. Hemma tidigare idag.

Ja kära bloggläsare, är hemma lite tidigare idag, vi hade HLR (eller vad det heter) i skolan idag klockan 9.00 --> 11.00 så fick åka från praktiken då vid 8.40 typ och sen så åkte jag och sötnöten hem för att käka lunch och efter det så stannade jag hemma men jag hade sagt till min handledare så han sa själv att jag kunde stanna hemma efter det och komma igen imorgon.

Idag när jag kom till praktiken så var det helt tomt i verkstan, eller vad man ska kalla det... stort är det iallafall, haha, den ända som var där var Andreas tror jag det var så jag trodde först att alla satt i ett möte eller något eftersom ingen var där så jag gick runt och letade efter folket men hittade ingen så klockan 06.10 (typ) så kom dom i mitt skift fram, och det visade sig att dom hade setat i fikarummet och "vaknat till" men min handledare (bossen över mig) ;) haha, var fortfarande inte där och då fick jag reda på av min kille att alla cheferna börjar klockan 07.00, bar att dom talar om det för mig så jag vet sånt, men iallafall efter ett tag så hittade jag Thomas en kille som jag ska jobba med nu och vi ska blästra, så idag har jag fått lära mig att blästra och skicka rapporter osv :)
det var kul.

Satan vad jag blir knäpp på folk som bygger om lägenheter och renoverar dom, dom bankar ju en massa och bara stör... nu är det några som håller på i grannlägenheten över oss och dom bankar i rör och jag vet inte vad dom gör... hoppas dom slutar snart.

Nu ska jag iallafall kolla på tv en stund och vila. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar