fredag 19 mars 2010

P.dag 5. Äckligt, fattar inte folk?

Nu så är jag hemma från min dag på praktiken/jobbet, och fy fasiken vilken promenad jag fick.. först från min praktik --> mammas jobb (tar ca 40min att gå i normal fart) --> skolan (tar ca 10min att gå, kanske 15min) och sen har jag sprungit runt på jobbet mellan alla lokaler och hallar, så om man ränknar ihop allt så blir det en bra bit, duktiga lilla jag ;)
Fast idag när jag va ute och gick så höll jag på att spy! bara för det ligger massa skit från hundar ute efter vägkanterna, bara för deras jävla matte/husse inte kan plocka upp efter dom!
Fan ta upp efter eran hund för i helvete, men ni är väl för lata?! Så jävla vidrigt!!!! Jag kan tro och nästan satsa pengar på att ni själva går och klagar på andra hundägare som inte plockar upp skit efter deras hundar. Fan tänk på hur ni själva är först och främst. Hoppas ni tar åt er era jävla äckel... ni borde inte ha hund när ni inte kan ta reda på dom! Visst jag kan hålla med om att det är ganska äckligt att plocka skit men vafan det får man väl ta när man skaffar hund? eller?


Nu glömmer vi det äckliga, haha!
Jus nu så sitter jag och äter och lyssnar på musik, och skriver om hundskit på min blogg, fin kombinering (stavning?) haha, äsch!
Idag på jobbet gick det bra, ganska kul och va där faktiskt om dagarna för man har ju alltid något att kolla på ;) finns några söta killar där, men bara se men inte röra :) för jag har min underbara älskling :D men vem har sagt att man inte får titta? hehe.... ^^
Just det, nu vill våran svenska lärare att vi ska gå på svenska lektionerna på fredagar mellan 14.00 --> 16.00 och det blir 10 timmar då sammanlagt som jag är på/i praktik/skolan under en och samma dag på raken! Fattar dom inte att man blir trött av att jobba mellan 06.00 --> 12.30 och sen till skolan 14.00 --> 16.00? Verkar inte så, och sen när jag kör e.m så måste jag till jobbet mellan klockan: 12.00 --> 14.00 sen till skolan kl: 14.00 --> 16.00 och sen tillbaka till jobbet mellan 16.00 ---> 18.00, världens krångel förihelvete... dom tkr att vi ska va i skolan på svenskan för annars hamnar vi efter i det ämnet, men det gör vi ju fan i varje ämne mer eller mindre pga praktiken..... snacka om att tänka med arslet! Fan jag vill och ska praktisera inte va i skolan och plugga samtidigt... vilket idioti!
Nae nu ska jag kolla vidare lite, helg nu så kommer komma massa inlägg ;D
Så håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar