tisdag 2 mars 2010

Pinsamt.

Nu har jag tagit min "power nap", jisses den blev ganska lång, men som sagt jag är trött och det har vart en seg dag i skolan idag. Just nu sitter jag och kollar på något som heter "såld på hus", jag väntar på att klockan ska bli 21.55 så "Couger Town" (stavning?) ska börja :D
och sen ska jag fanken sova :)
Just ja, satt och läste en skvallerblogg nyss som handlar om dom "största" bloggarna, och då så stod det en massa om tjejen Paow, vet inte riktigt vem hon är men har hört talas om henne, hon har tydligen skrivit i sin blogg om sina åsikter och tankar om utländska, t.ex. att dom bara orsakar problem o.s.v... eller något sånt, hon har skrivit negativa saker, men sina tankar.... och frågar ni mig så ska man vara ärlig från topp till tå. Men iallafall nu så har hon b.l.a blivit hotat och fått en massa negativa kommentarer och påhopp i sin blogg och på facebook tydligen (skriver bara det jag läst i skvallerbloggen)... visst jag kan förstå att många utländska är upprörda över saken, men jag menar hallå? varför hoppa på Paow och göra en sån stor grej av det hela? är det för hon vågar skriva det i sin blogg som många i sverige läser? Jag menar, det är MÅNGA fler som tycker samma sak som den lilla tjejen gör, fast ni inte vet vilka så måste ni hoppa på Paow? Lite överdrivet, tycker jag. Utländska har sina åsikter också, det är inte BARA svenskar som har åsikter, som vissa verkar tro. Jag har mina åsiker och det står jag för, och dom är för allt, tro mig, det har ALLA :) Men jag är INTE rasist för det! Det börjar bli lite överdrivet med allt snack om den där jädrans Paow, fan skit i henne så fortsätter inte hon och skriva en massa skit.... och jag måste ju säga att både hon och hennes "fiender" är ganska pinsamma.
Här är bloggen jag läser: http://hotgossips.blogg.se/
Nae nu ska jag lägga mig och kolla tv, kanske kommer en till uppdatering sen ;D kan ju inte svika er, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar