lördag 20 mars 2010

Studentkläder.

Jag tittar runt lite och har hittat lite snygga kläder tills i sommar eller till studenten :)
Visst det är ju 1½år lite mindre kvar tills jag ska ta studenten, men man kan ju ändå beställa nu, eller? Tänk jag skulle ha tagit studenten för 1år sen, men dum som jag va så misskötte jag skolan och därför så går jag fortfarande på gymnasiet, men jag ser det som en possetiv sak, för hade jag tagit studenten förra året så hade jag kommit ut precis när lågkonjukturen va så då hade jag inte haft något jobb :)
Så då går jag hellre skolan ett eller två år extra och kommer ut med fina betyg och får mig ett jobb :D
För vad skulle det vara för framtid ifall man inte skulle ha en utbildning och jobba på skitjobb resten av livet, bara för man inte orkade/ville plugga.. det är bara dumt.
När jag gick i 9an & 8an så var jag skoltrött och sket totalt i skolan, men nu har jag blivit vuxen och fattar att skolan är viktig och ganska kul faktiskt, för skolan är ju den som gör allt i framtiden i stortsätt, visst man kan få jobb utan utbildning (ifall man har tur) men vad är det för jobb då? parkarbetare,ICA, skräpplockare,diskare? Kanske inget jobb man vill leva på livet ut....
Så alla som går i skolan, Be cool stay in school! ;)

Just ja, jag pratade ju om studentkläder/sommarkläder haha... här är lite bilder på snygga klänningar osv... :)

En söt vit klänning.
399kr.











En vit klänning nr 2.
299kr.






Kläderna osv.. är från lite olika sidor/affärer.

Måste bara säga att något som verkligen är snyggt är jumpsuit's :)
Det är verkligen skitsnyggt.



Här är en "Jumpsuit", skitsnyggt. (lite dålig bild)
Men för er som inte vet så är en jumpsuit, en dress typ, det ser ut som byxor och linne fast det sitter ihop ;)



Jumpsuit - 399kr




Hittade även ett par solglasögon, jag ÄLSKAR solglasögon... :)
Solglasögon 299kr
Längtar tills jag får mina pengar, då ska jag beställa lite nya kläder :D
Nu ska jag kolla tv/film och sen sova.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar