söndag 7 mars 2010

Upp... igen.

Sitter och kollar på en film på 6an som började precis :)
men jag ska nog inte kolla klart på den för jag börjar bli ganska trött fast klockan är ju ganska mycket.
Imorgon är det sista gången på 6 veckor ungefär som jag är sekreterare på våra morgonmöten, ska bli kul och se hur det kommer gå nu när jag inte är där, för det är ju ingen annan som "orkar" ta sig ann att skriva... blir så irriterad på våran klass för dom är så omogna vissa av dom och vissa kan inte ta sitt ansvar.... Men ganska skönt och slippa dom i några veckor nu då jag ska ut på praktik ;)
Så denna vecka någon gång ska jag ut, jag ska till ett ställe som heter Pro Plate, en industri verkstad kan man kalla det, så då ska jag slipa, rickta (stavning?) och sen montera, det kan bli kul med omväxling, men jag måste plugga hemma då en massa för att inte komma efter i skolarbetet, men det fixar nog jag ;)
Jag kommer antagligen få jobba skift, 2 skift, så när jag jobbar eftermiddag så är jag i skolan på förmiddagen och sen åka och jobba... hoppas jag orkar det bara :P
Men det ska väl inte vara några problem, jag har ju jobbar förr :) Men aldrig 2 skift dårå, hehe.
Men jag kommer informera mera om det när ag vet mera, det ända jag vet är att jag ska dit på onsdag och hälsa på och se vart jag ska vara o.s.v. så kanske på torsdag eller fredag kommer jag ut dit, jag vill men ändå inte.
Men men, ska sova nu :) Höres imorgon mina kära bloggläsare ;D
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar