onsdag 21 april 2010

Ansiktsmask.

Nu har jag kommit hem från jobbet och jag är ny duschad och fräsch... sitter just nu med en av dom ansiktsmasker jag köpte och den börjar stelna, och det känns kan jag säga *haha* jag kan fan inte änns röra en min i nyllet det är som alla botox proppade kändisars ansikten, fast jag kan ju då le ;)
Om 5min ska jag gå och tvätta bort det och då ska man känna sig som en ny människa, så jag får väl skriva om resultatet sen, tyvärr blir det ingen bild för det synns inte så mycket eftersom masken var rosa och inte lila som det stod. Men men... kommer med resultatet sen, jag lovar, jag ska även kolla up på internet ifall jag hittar masken så ska jag betygsätta den ;D

Just ja, idag kom mina kläder jag beställt, vart riktigt nöjd och jag älskade klänningen som jag skickade efter den satt skitbra och den var fin :)

Men nu ska jag nog snart tvätta nyllet, så jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar