lördag 10 april 2010

Burr..

Usch vad jag fryser hela tiden :( jag tror jag börjar bli sjuk ch det vill jag inte bli nu när praktiken börjar igen :/
Fast det skulle ju vara skönt med några dagar ledigt till ;) haha!
Nu ligger/sitter jag på min säng med min trogna vän datan ;) och kolla på tv samtidigt, jag höll på att skaka av att jag frös så min underbara pojkvän kom och la min morgonrock på mig :D naw, han är så söt :) är så lycklig att jag har han, det finns ingen annan som är så underbar och go som han är, han är bäst!

Nu ska vi snart äta, det blir ris,kyckling och currysås :D jummy!
fast ska jag vara ärlig så är jag inte direkt hungrig, känner mig bara hängig,trött och lite kärv i halsen... så jag tror det är tecken på att jag börjar bli sjuk :/


Nu ska jag nog lägga mig och kolla på film tror jag, alltid lika skönt när man är lite krasslig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar