tisdag 6 april 2010

Film time!

Nu är det dax för film tie tror jag :) sitter just nu och tar ner lite filmer, jag har tagit ner någon som heter "äntligen midsommar" så jag funderar på att se på den och mysa lite med chips och dricka för mig själv.

Älsklingen kommer hem på torsdag istället för imorgon, han lillasyster kommer hem till sin mamma imogon och han ville träffa henne så då kommer han skapligt på torsdag istället, då vi kanske ska köpa min mobil :)
Men jag är fortfarande osäker ifall jag ska köpa den eftersom den är så tråkig och vanlig, syftar då på menyn osv... men jag tror jag bestämt mig för färg iallafall, så det blir en svart eller vit...tror jag, men jag kommer hinna ändra mig flera gånger haha!


Nae nu blir det film.
återkommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar