söndag 4 april 2010

Film.

Jag har alldeles nyss legat och kollat på film, med mig själv haha!Ganska tråkigt att kolla på film själv men vad ska jag göra när min gubbe är hemma hos sina föräldrar fram tills på onsdag och då kommer han äntligen hem :) så då blir det massa mys :)

Sitter just nu och kollar på Wipeout... det är ett ganska tråkigt program igentligen men jag kollar iallafall för det finns ju vissa idioter med som gör bort sig totalt :D så lite skoj blir det ju iallafall :P
Ja just det, filmen jag såg var Alvin och gänget 2, den funkade och hade sina stunder :)
Men nu ska jag iallfall lägga mig i ett skönt bad och läsa en bok som heter "Vampyren i Blackeberg" :)
hörs senare när jag är uppe från badet :)


PS: Glömde ju skriva att jag ska börja betygsätta och skriva vad jag tycker och filmer som jag har sätt, så då kan jag ju börja med denna.

Alvin och gänget 2:


Betyg: (5 av 10) aaaaa
Vad jag tyckte: Jag tyckte att filmen var ganska rolig, den hade sina stunder, dock är det ju en "barn-film" men det spelar ingen roll, tror även att vuxna kan skratta till den.
Rekommenderar jag den?: Ja, jag tycker att man kan se den.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar