måndag 5 april 2010

FIlmdax?

Är det någon som vet en bra film man kan se? jag har lust och se på film men jag vet inte vad jag vill se...jag har några stycken på datan, men jag vet inte riktigt vilken jag är sugen på att se :/ Hmm....? Kollar just nu på 2½ men men man har ju sätt dom avsnitten innan.

Ja just det, jag kanske ska köpa en ny mobil :)
Igentligen så vill jag ha en Nokia n97, men eftersom dom kostar mellan 5000kr - 6000kr så får jag nog vänta lite för att köpa den, men det finns en annan som jag skulle kunna tänka mig att ha och det är en Samsung GT-S5230, dom är billiga och ganska fina, men det sägs däremot att dom inte är så tåliga och bra, men jag funderar iallafall på en sån, kanske en rosa eller en vit för min kompis har en svart, men det spelar ju igentligen ingen roll om man har samma färg, haha, men jag gillar den rosa nyansen på mobilen ;)
Men jag ska vänta tills älsklingen kommer hem så kan han och jag gå och kolla på lite mobiler :P då ska jag kolla på hur den ser ut i vitt också, och så ska jag försöka bestämma mig över vilken jag vill ha ;P jag har ju jämt en sån jävla beslutångest så fort jag ska köpa något som finns i fler varianter eller färger t.ex... lite jobbit, för jag tycker att det är viktigast att man blir nöjd! För jag skulle aldrig kunna gå ifrån en affär och va missnöjd :)
Så denna månad blir det att köpa en ny jacka, nya skor och kanske en ny mobil kanske + att jag har beställt lite nya kläder + skor, och att jag kanske kommer köpa lite nya kläder i Norrköping också, kan det bli bättre? tror inte så ;) då har jag fått allt jag vill ha på 1 månad :D

Nu ska jag kolla lite på tv och ta det lugnt. :)
Hörs senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar