torsdag 29 april 2010

Godnatt -_-

nu ligger jag på sängen i min kuddhög som en liten prinsessa :) jag funderar på att vila en liten stund nu när robban har åkt och tränat. Jag är så himla trött och seg så det är sjukt och imorgon så är det sista dagen på praktiken, tråkigt nog.

Imorgon så åker vi även till norrköping, får ju pengar imorgon så jag frågade sötnöten förut om vi kunde gå i stan imorgon och shoppa lite ;) jag hittade lite saker på internet som jag ville ha men jag väntar med dom ifall vi ska gå i stan, det finns ju lite mer och hitta där :D
jag funderar på att kolla efter ett par skor och ett par byxor, jag kanske hittar något, det visar sig.


Idag i skolan så gjorde vi nationella i engelska B, det gick väl ganska bra tror jag eller det kändes så iallafall :) men det är inte alltid man ska gå på magkänsla *hehe*
men det visar sig när resultatet kommer. Men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte sådär jätte mycket, men det är ju alltid kul att få ett bra betyg ;) hittills så har jag fått 10st? tror jag det var, VG och sen 4st G så jag är nöjd :D och inga IG, ännu bättre :) för cirka 5 - 6år sen så (när jag gick i 8 - 9:an) så var det bara sträck eller IG i mina betyg så det är ju en förbätring iallafall ;D

nu ska jag fika, min kära mamma kom in med fika till mig :) gullit av henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar