tisdag 13 april 2010

Hej bloggen.

Hej allihopa!

Nu sitter lilla trötta jag här :) Jag har sovit dåligt inatt, kanske 2 timmar? och sen upp till jobbet imorse kl 06.00 och jag kom hem för cirka en timme sen, och nu när jag la mig på sängen så kände jag hur trött jag var i kroppen.
Just nu så ligger jag här och väntar på att min kära pojkvän ska komma hem så vi kan äta, är hungrig som en gorillaunge... det blir resterna av min wokgryta jag gjorde igår :) mums,
och efter vi har käkat så ska jag nog kolla på en film och vila lite, annars så kommer jag somna vid kl 20 ikväll och vakna igen vid 00.00 eller 02.00 och inte kunna somna om på ett tag så då vilar jag hellre en stund så jag kan sova hela natten sen.


Nae nu ska jag ut i köket och värma mate för nu kom gubben innanför dörren :)
hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar