söndag 4 april 2010

Jag förbjöd mig själv.

Japp ni hörde, jag förbjöd mig själv att shoppa mer innan vi åker till Norrköping jag och sötnöten, jag hittade lite jackor, skor och lite till men jag tyckte själv att det va ganska onödigt att beställa innan vi ska ha en mysig shoppingdag i storstan ;)
För som sagt i Norrköping så har dom ju lite mer affärer och skit än vad dom har här där jag bor, och på internet så hittar man ju inte direkt så mycket iallafall, och jag föredrar ju att shoppa i "verkligheten" än över nätet, för när man går i affärerna så kan man ju trots allt prova kläderna så dom sitter bra osv, för annars måste man ju skicka tillbaka och grejjer när man beställer över internet. Längtar tills jag och älsklingen ska gå i stan och shoppa och handla, kolla i affärer och äta ute på någon mysig resturang, bara han och jag :) Det finns inget bättre än att ha en mysig dag med sin kära pojkvän och hitta på saker tillsammans.


Nu sitter jag och kollar på "Lyxfällan" - repris, jag hatar verkligen söndagar för det finns bara skit på tv och allt som visas är repriser :(
Kan dom inte visa någon rolig film eller något? Söndag är ju trors allt en "chill"- dag, då man ska kolla på film och mysa hemma framför tv:n, men jag tror inte vissa folk har förstått det ;) haha!
Eftersom det bara är skit på tv:n så funderar jag på att rensa min garderob, men det är ju så mycket kläder så jag vet inte om jag orkar haha... annars så tror jag att jag ska plugga lite till körkortet för jag har äntligen hittat den där viljan till att börja plugga det igen :)
Så snart kanske jag har körkort, eller man kan ju hoppas på det iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar