fredag 9 april 2010

Jag lyckades!

Hela dagen idag så har jag i stort sätt knappat på telen och försökt mig att hitta och förstå vissa funktioner osv, men igår iallafall då jag skrev att jag skulle försöka lägga in lite olika "apps" i telen och jag lyckades faktiskt! Tro det eller ej ;) eller jag lyckades att lägga in egna spel på mobilen (är allt jag har prövat hittills) haha. Men lite kan man ju iallfall ;)

just nu ligger min underbara katt brevid mig och sussar så sött, han är så gullig när han sover för han har som små "tics" (stavning?) så han ligger och rycker i nosen och i tassar/ben,armar.. haha jätte söt :)


Nu snart så ska jag ut i köket (lan nästet, haha) och fixa tacos till familjen och hela min brors lan-gäng, haha! Det blir iallafall 9st som ska käka tacos (med mamma och pappa inräknade) så det blir en del ;P

Nae nu läsa lite www.aftonbladet.se och sen www.expressen.se, och sen så laga mat (igen) och sedan vet jag inte, men läs och kolla min blogg för mer uppdateringar ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar