lördag 17 april 2010

Nyvaken.

Nyvaken, eller det är jag ju inte direkt jag har ju vart vaken sen kanske klockan 12? Jag skulle igentligen gått ner på stan idag och handlat present till min sötnöt som fyller 21år på tisdag :) Men om man kollar ut på vädret så är det ju inte så jätte lockande, visst det är 13 + grader ute men ingen sol och så blåser det väldigt mycket ute... så det får väl bli imorgon eller på måndag förmiddag för jag jobbar ju tyvärr eftermiddag då, och på måndag så börjar min älskling sin första arbetsdag där nere :D grattis till han!

Just nu så sitter jag och tittar på tv och väntar på mat, jag är uttråkad så jag vet inte vad, men vad ska man göra i detta pissväder? Idag är jag sugen på att laga något gott till middag men vet inte riktigt vad, jag vill iallafall laga något som man inte ätit förr eller något som ät lite ovanligt :P jag får kolla runt efter lite recept tror jag :) kommer upp med dom senare ifall jag hittar något som ser/verkar smaskigt. Jag sitter och kollar på Jamie Oliver nu men han lagar så konstig mat och den ser änns inte god ut, så han mat går bort.
Nu till lunch så lagar mamma hemmagjort potatismos och stekt fisk :D jummy! :)


Naae nu kära bloggläsare så ska jag kolla recept, hörs senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar