fredag 30 april 2010

Pömsig.

Usch nu börjar jag bli riktigt trött, har ju vart uppe sen klockan 05.00 imorse -_-
så nu ska jag snart lägga mig och kolla på film och sen sova för jag har ont i huvudet :(
Så vi kanske hörs imorgon, men jag kan inte lova något för jag och robban ska ut till landet imorgon och där finns ju inget internet eftersom jag inte har trådlöst :/
men vi ska dit ut imorgon och grilla och mysa med robbans pappa och hans fru :) men jag ska försöka kasta in ett inlägg imorgon innan vi ger oss av!


Ska ju se maj-tåget imorgon så det kommer nog upp en del bilder på söndag/måndag :)
men bilder på alla töntiga volvoraggare osv typ som snorungar som ska åka i tåget med sina ruttna bilar ock skrika och va dyngraka nae sånt skippar vi för det pajjar hela tåget! Jag tror dom inte förstått innebörden (stavning?) av det där tåget.... synd att folk ska förstöra.


Nu ska jag kolla film och sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar