söndag 11 april 2010

Spel.

Just nu, eller jag håller på att spela ett spel som jag hittade på internet, det är ett spel som man måste tänka och klura ut en massa olika gåtor/"mysterier" eller vad man ska kalla det, för att ta sig vidare och sånna spel älskar jag då man får använda huvudet lite grann ;)
Så nu har jag setat och spelar det i säkert 2 timmar? haha, tiden går fort när man har roligt... eller roligt och roligt, det är underhållande och man fastnade lätt i det :)
Spelet är på engelska och man är som sagt typ en detektiv (stavning?) som ska lösa vissa kluringar osv för att komma vidare i spelet :) kul kul :)

Men jag var tvungen att ta en liten "paus" från det, för jag kom till en uppgift som jag inte hajjade direkt *haha*, men nu ska jag fortsätta igen ;D
Hörs sen kanske ifall jag inte somnar ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar