måndag 19 april 2010

Strålande väder ute :D

Idag kan man ju inte bli annat än glad när man tittar ut genom fönstret, det är sol och nästan klarblå himmel, fast det blåser ju lite grann ute vilket gör att det blir lite små kyligt.
Jag och Robban har nyss kommit hem från skolan, vi va där och käkade lite innan vi ska börja jobba, så nu åkte vi hem för jag skulle kolla en grej och hämta lite saker och byta om...
Idag som ni säkert alla förstår, eller hela veckan blir det ju, så kommer det inte bli så mycket inlägg som det brukar vara för jag jobbar från 14.00 --> 22.30 så det är ju i stort sätt hela dagen, men jag ska försöka blogga när jag kommer hem :)
Fan, på tanka om annat, på fredag så har vi nationella i svenska B, och jag har inte en aning om hur det går till eller vad vi ska göra, men jag fick ett kuver av min lärare förra veckan men något häfte i on nationella så jag får väl plugga lite när vi kommer hem ikväll eller imorgon förmiddag, jag hatar prov, usch, finns inget värre men vi får väl hoppas att det kommer gå bra.


Imorgon så måste jag även ner på stan (igen) och leta present till robban, var nere idag men jag hittade ingenting och det är ju så svårt att veta vad man ska köpa :( Men jag köpte en sak till han iallfall men det skriver jag inte om nu för vem vet vem som kan läsa min blogg... men jag ska kolla lite i N-köping på lördag förmiddag, för vi ska ju fira han hemma hos hans pappa då så då måste jag hitta något mer, jag funderar på om jag ska till partaj och kolla lite för där har dom ju lite olika roliga saker :D Men men.... det visar sig.


Idag när vi var på stan så köpte jag 2st ansiktsmasker och sen våtservetter som man torkar bort smink med och rengör hyn. så jag funderar på ifall jag ska lägga en ansiktsmask ikväll? och sen läsa en bok eller något? Den ena masken skulle rengöra porer på djupet och den andra samma sak men den skulle även rengöra och "skrubba" ansiktet så man får som en ny len hud stog det på paketet :) så man måste ju pröva ;)
fast visst, jag har inga problem med min hud eller något men jag ville bara skämma bort mig själv lite ;) och det måste man ibland. *haha*


Nae nu ska jag packa ner min mat och grejjer till jobbet idag, vi kanske hörs ikväll ;)
jag kanske lägger ut en bild på mig med min fina ansiktsmask, den ena är brun med choklad lukt och den andra är lila med passionsfrukt och hallon :) Det fanns en massa andra typer också men det fick bli dom 2 :D så håll utkik ifall det kanske kommer upp en sexig bild på mig med ansiktsmask ikväll ;) *haha*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar