onsdag 28 april 2010

Tjollahopp.

Sitter just nu och tittar på "Anna Anka söker assistent" och jag blir så irriterad på Magnus i det programmet för hela tiden så ska han låta så duktig och han skyller ifrån sig.. så jag hoppas att han åker ut idag, men ALLA där inne slickar Anna Anka i arslet och då menar jag verkligen att ALLA! Varför inte bara vara sig själv och visa vem man är? För man kan ju inte slicka arsle hela livet/jobbtiden om man får jobba som hennes assistent. Vuxna människor...

En annan sak idag som jag vart förbannad på men dock så visade jag det inte för jag ville inte starta tjaffs. Det hela började med att jag skulle prata med Tomas (han som har hand om våra praktikplatser i skolan) då kommer Uffe (en lärare) fram till mig och bara glor på mig och då sa jag bara -"jag ska prata med Tomas" och då säger han -"jasså, du ska inte prata med mig då?" och då tittar jag bara på han och frågar lite förvånat -"Nae, varför skulle jag det?" och då börjar han höja rösten och säga -"ja, undrar du inte över samhällskursen och hur du ligger till? Du fattar väl att du måste gå ut på internet och kolla vad det står på skolans hemsida om läxor osv? Du ska ju inte tro att det bara rullar på!" och jag svarade bara -"jag har vart ute där men det står ingenting om läxor i samhäll eller något, bara om nationella" och jag fick hans svar tillbaka som löd -"Du får väl läsa ordentligt, det står där ifall du kollar". Jag gick hem efter praktiken och det första jag gjorde var att gå ut på skolans hemsida och kolla om det stod något men det gjorde det INTE! och vem hade rätt? jo JAG! Jag blir så förbannad, för han tror han jämt har rätt och man blir bara mer och mer förbannad när man vet att man själv har rätt men han ska bara vara så envis som en 5åring och trotsa, jag menar varför?
Så nu har jag fått nog av den där jävla skolan p.g.a flera olika anledningar så nästa vecka då jag börjar igen så ska jag prata med rektorn och se ifall jag kan få plugga hemma istället för jag kan verkligen inte plugga i skolan. Så jag hoppas att jag får det.

nae usch, nu känner jag att jag måste lämna det ämnet lite för jag börjar koka upp igen av ilska så nu ska jag kolla på en film och sen sova.
Så nu säger jag godnatt för idag! :)
Godnatt mina kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar