lördag 17 april 2010

Tog ett par timmar.

Det vart inga nya recept idag och ingen speciell middag heller... jag tappade lusten efter ett tag *haha*

Jag och älsklingen drog ut och prövade hans moppe som har stått still ett jävla bra tag nu så vi skulle bara se om den gick som den skulle och det gjorde den :)
det var ganska mysigt att vara ute och åka bara han och jag :) i solnedgången ;) det väckte gamla minnen från förr när jag satt bakom älsklingen som körde. Men nu är vi hemma och jag har nyss badat.

Just ja, jag läste en rolig sak på internet igår tror jag det var... det handlade om Ben and Jerry glassen, och dom två personerna som kom på den glassen, Ben och Jerry, dog av fettma av sin egna glass... lite rolig info sådär, men är den possetiv eller negativ? jag menar, är det ett tecken på att den glassen verkligen är så god som alla säger eller är det ett tecken på att den är full med onyttiga saker så man inte bör äta den? Eller så kanske det är båda delarna att den kanske är så god så man inte kan sluta äta den så den blir farlig efter en viss mängd? haha, ja en bra fråga ;)




Nu ska jag iallafall göra andra saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar