onsdag 7 april 2010

Usch, nu är jag trött.

Nu har jag hållt på med körkortet över halv dagen idag :) men jag känner att jag gärna vill ha det nu, men det är ju som sagt så mycket man ska kunna och så mycket man ska veta. PHU!
har nyss setat och pluggat Bonniers Trafikskola på datan, kanon bra program, där har jag nu spenderat dom 3 - 4 senaste timmarna och hittills så har jag bara gjort 48 av jag tror 408st kontrollfrågor och jag har fått ihop ca 1400 kunskapspoäng och målet är tydligen 50 000 kunskapspoäng så ni kan ju förstå hur mycket det är kvar tills man änns är godkänd där, *haha* men jag kör på :) Man ska ALDRIG ge upp! Så jag dubbelpluggar om man säger så, jag pluggar körkortet både på datan och kör böckerna och allt annat :)
Fast jag kan ju vara ärlig och säga att allt fastnar inte i skallen på en för då skulle den kocka över, men man lär sig mer än vad man tror.
Denna kunskap är bra, för det är ingen kunskap som ligger och nöter ytterst på hjärnan utan den lägger sig bak i hjärnan och kommer fram när man behöver den :) Om ni förstår vad jag menar. Så det är ingen man måste tänka på hel tiden utan när man behöver den så kommer den fram... lite svårt att förklara *haha* men jag fattar ju iallafall vad jag menar och det är ju huvudsaken :) eller hur?
Nae nu ska jag kolla på en film och koppla av :)
för nu är mitt huvud ur funktion känns det som haha!
Höres säkert senare.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar