måndag 5 april 2010

Vad irriterad man kan bli!

Ibland undrar jag hur idioterna till lärare tänker på våran skola?! Eller "skola" ska jag väl skriva... jag blir så irriterad på den skolan så det är sjukt, det är fan ingen där som kan hålla koll eller göra sin sak rätt!
Jag var nyss inne på skolans hemsida och kollade runt lite bara, och då står det att en läxa jag skulle lämna in fortfarande inte är inlämnad fast jag har lämnat in den för länge sen! Så nu har jag fått IG på den uppgiften... sorry orden, men vad i HELVETE?! Uppgiften var att man skulle lämna in 5st läsloggar på en bok och bara för min bok inte var så tjock så skulle jag skriva en recension på hela boken på en gång istället, kom jag och min svenskalärare överrens om och det gjorde jag och LÄMNADE IN, men jag har ändå fått att jag inte har lämnat in den :O
Jag blir så sjukt irriterad på den skolan/lärarna, samma sak, när man är sjuk och sjukanmäler sig så får man ändå "oanmäld frånvaro".... jag fattar ingenting. Jag menar dom säger åt oss att vi ska sköta oss läxor m.m, men dom kan ju för fan inte sköta någonting alls! Vi få inte komma försent till lektioner, men lärarna kan komma och gå som dom vill på lektionerna och dom kan komma försent. Rättvisa? Öhmm... NEJ! Nu kanske ni fattar vad jag menar.. jag har stor lust att hoppa av eller plugga distance (stavning) men det är ju bara lite mer än 1år kvar och det kan jag väl stå ut? Hoppas det iallfall ;)

nu återgå till filmen på 3an :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar