måndag 26 april 2010

Vad tror ni?

Ni vet ju att jag sa att jag skulle försöka klara av att blogga minst 100st inlägg denna månad men jag vet i fanken ifall jag klarar det, tror dock inte det :/ men jag ska försöka :D

Denna vecka så är det min sista praktikvecka, lite sorligt nog :'(
jag vill inte lämna alla snälla och roliga människor där, jag vill vara kvar där och jobba för jag trivs så fruktansvärt bra där! Men jag kanske får sommarjobb där, men jag har inte allt för höga förväntningar.

I helgen som kommer så ska jag och Robban åka till Norrköping för det är ju 1 maj tåget :D
och för er som inte vet vad det är så kan jag tala om att det är ett långt (och då menar jag ett långt) tåg som kommer och det innehåller en massa olika motorcyklar (från alla olika typer,år,modeller och färger), det kanske är runt 500st? om inte fler? och sen när alla dom har åkt förbi så kommer det en massa olika bilar, mest bilar från förr men även nya också.. ja allt med motor kan man säga :)
Så åk dit nu vettja ;) börjar på fredag till lördag (Tror jag?)

Nae gott folk nu ska jag kolla tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar