måndag 10 maj 2010

Då var man mätt :)

Nu har vi alldeles nyss käkat :) jag vart så sugen på wokgryta idag så det fick bli det till middag :D
så nu är jag proppmätt och ska lägga mig och vila en liten stund...fast jag skulle egentligen behöva skriva mitt PM men det får bli det imorgon i skolan istället, och imorgon ska jag till lasarettet också och ta en massa prover, usch :( men det är sista gången innan jag skickas över till en annan avdelning och måste börja betala! Jag blir så irritead på det, vi betalar skatt men vi måste ändå betala för besök på lasarettet/vårdcentraler? Fan skit i att betala Victorias och Daniels jävla bröllop med våra skattepengar så kan vi få gratis besök på lasarett/vårdcentraler! Dom har väl pengar så det räcker och blir över? Nej just det, dom lever ju på VÅRA skattepengar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar