torsdag 13 maj 2010

Dessa bloggar...

...och denna "blogg värld" som vissa lever i! Visst jag kan erkänna att jag läser en del stora bloggar som tidsdrift för vissa är ganska underhållande. Jag kan skriva snart en lista på vilka jag läser och varför och vad jag tycker om dom.... En som jag brukar läsa är Kissie.se, för hon är ganska underhållande och jag tycker att det är ganska kul att läsa om andras liv och hon har nya saker hela tiden att komma med, jag läste nyss att hon ska vara med i "Bella&Tyra-show" idag eller vad det heter, jag har sätt det ca 2 - 3ggr kanske, lite halv underhållande det med, men Kisse säger en kommentar i sin blogg som lyder "Vem fan är Tyra?" , och det undrar fan jag också, jag har aldrig sätt människan innan eller hört talas om henne.... blondinbella vet ju istortsätt alla vem det är, men den där Tyra?! Fast ska jag vara ärlig så gillar jag inte någon av dom, berättar snart why....

Här kommer en lista om bloggarna:
Kissie:
En underhållande blogg, tjej med stark vilja men som tror hon är lite mer känd än vad hon egentligen är...
Dennism: En skön kille som verkar vara den ärligaste inom "bloggvärlden", han säger som han tycker.

Paow: Läser inte hennes blogg, men verkar vara en brud som uttalar sig om saker men som inte står för det eller som bara inte har en susning om vad hon snackar om...
Dessie: har inte en aning om vad hon skriveri sin blogg....läser det INTE... tycker hon verkar lite omogen, det jag har hört och läst OM henne.
Gossip: En rätt så underhållande blogg med det mesta skvaller om dom flesta bloggar :)
läser den dagligen.
Bella&Tyra: Jag har aldrig läst deras bloggar, men det räcker att se på deras "show" för att fatta och se hur omogna dom är, dom är verkligen omogna för sin ålder.... så dom två är verkligen några som jag inte gillar till personligheten, men deras show funkar :)

Där har ni lite av mina åsikter... Vad tycker ni om dessa bloggar?
Nu ska jag iallfall kolla på "Vänner" på kanal 5. Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar