tisdag 18 maj 2010

Ensam.

gud, vilken härlig dag det har vart idag, eller hur? :)
vädret har vart alldeles strålande och underbart! fast nu börjar ju dock målnen ta fatt, men spelar ingen roll för det är fortfarande varmt och härligt ute.

Idag så har jag vart i skolan jag kom dit vid 08.40, jag börjar klockan: 09.00 och det var bara jag och 4 pers till *haha* och ifrån våran klass så var vi bara ca 4st också :P ganska lugn och still dag i skolan idag, efter skolan så var jag på stan med mamma och handlade lite, jag skulle eller vi skulle köpa lite kläder men jag hittade dock inget, jag hittade en tröja med den var för liten och det var den enda som fanns kvar! och sen så hittade jag (tro det eller ej) ett par snygga leggins, men dom var för stora och fanns bara i L och M och jag skulle ha S haha!
Men min kära mor därimot hittade ett par nya skor och sen ett nytt linne :)


Så nu ska jag rensa min garderob och se vad jag ska inhandla för sommaren! :D

Ja just det, jag funderar på att pierca eller tatuera mig denna månad :) Men jag vet dock inte ifall jag vågar, men ifall jag ska tatuera mig så blir det bara något litet eftersom det blir den första :)

Just det, en sak till, i sommar så ska jag och sötnöten och ett par kompisar kanske åka till Liseberg :D och sen så kanske vi ska till Big Power Meet i Västerås också! Jag längtar! :D
man kan ju inte sitta hemma hela sommarlovet, eller kan kan man väl, men hur kul är det? har man pengar så ska man ju passa på och nyttja dom ;D eller hur? :P
Fast denna lilla skärgårdstad är ju också fin och mysig på sommaren :) (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar