söndag 16 maj 2010

Idag känns det som....

... jag är lite på irriterat humör men ändå inte...
nyss så åkte en motorcykel igenom gården där jag bor...och det lät ganska mycket. Jag fattar inte varför ska idioter åka motorcykel och vespa/moppe igenom gårdarna? fattar dom inte att det finns en cykelväg där alla jävla moppetöntar kan åka och att motorcyklar ska åka på bilvägen?.... jag menar det fattar väl vem som helst?!


Just nu så sitter jag och väntar på att mitt hjärta ska komma hem, jag har skickat mess till han men han svarar inte så jag tror att han ligger och sover fortfarande den lilla muppen, för han var ju vaken vid 03.30 imorse då jag skickade ett "godnatt-mess" till han och då satt han hemma hos sin bror och spelade tv spel *haha* så han sover nog :P
Men jag ska ringa till han om en stund, för han ska ju inte komma hur sent som helst för jag ska ju upp till skolan imorgon.... tyvärr... och jag har inte skrivit mitt PM än så min svenska lärare lär få slag på mig *hehe* men det skiter jag i, för jag fick inte till det och jag hade ingen motivation till att göra det så jag tappade lusten.... fast det var ju till nationella i svenska så jag ångrar mig ju lite men som sagt vad skulle jag göra när jag inte fatta något av det? och nationella är ju som sagt bara ett vanligt prov bara att alla i sverige gör det samtidigt. Så fuck that! ;)

haha!

Nae nu mina kära bloggläsare så ska jag lägga mig i ett bad och sen ringa till robbban.

Hörs sen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar